مشخصات پاوربانک خوب

ساخت وبلاگ

پاوربانک خورشیدی Aukey PB-P8 12،000mAh Dual USB

شارژ خورشیدی چگونه است؟
نه اینطور نیست. سرعت شارژ با پنل خورشیدی فقط نرخ تبدیل 23.5٪ را فراهم می کند. در نتیجه ، اگر می خواستید این پاوربانک با استفاده از انرژی خورشیدی ، تمام ظرفیت خود را شارژ کند ، می تواند روزها طول بکشد.

ما نمی گوییم که قسمت خورشیدی شارژر یک لقمه است ، اما در مواردی که مفید باشد مفید نیست و در مواردی هم مفید نیست.

در صورت استفاده از زمان واقعی شارژ خورشیدی ، شارژ خورشیدی بسیار مفید است. یا حداقل ، با استفاده از پاوربانک در حالی که مرتباً از شارژر استفاده می کنید و آن را از طریق پنل خورشیدی شارژ می کنید.

اگر چیزی بسیار مهم به یاد داشته باشید ، این است که پاوربانک فقط هنگامی که نور خورشید مستقیماً به آن ضربه می زند شارژ می شود.

یکی دیگر از گزینه های شارژ مجدد استفاده از پورت ورودی Micro-USB است و صادقانه بگویم ، این گزینه ترجیحی برای شارژ مجدد برای استفاده خواهد بود. سرعت شارژ از طریق گزینه Micro-USB Input 5V / 2.0A است. شما می توانید با استفاده از روش Micro-USB پاوربانک را در حدود 7 ساعت به طور کامل شارژ کنید.

به طور کلی ، قابلیت های توانمندی بانک انرژی خورشیدی تجربیات شارژ متفاوتی را ارائه نمی دهند. مطمئناً ، پاوربانک می تواند از طریق خورشید شارژ شود ، اما به هیچ وجه ترس نیست.

طرح
عکس -4

اندازه و وزن:
شارژرهای قابل حمل خورشیدی بیشتر برای خارج از منزل ساخته می شوند. دلیل این امر این است که وقتی شخصی در خارج از خانه قرار دارد و خورشید در حال برخورد به صفحه خورشیدی شارژر است ، اجازه می دهد تا دوباره شارژ شود ، پنل خورشیدی می تواند مفیدترین باشد.

نه تنها این ، بانکهای انرژی خورشیدی تمایل به ساختار بدنه سخت تری دارند و احساس محکم تری به آنها می دهند. این قطعاً در مورد این پاور بانک خورشیدی اوکی خورشیدی صادق است.

وقتی شارژر را در نظر بگیرید که قادر به چه چیزی است ، در واقع بزرگ نیست. طول آن 5 اینچ ، عرض 3 اینچ و ضخامت 0.73 اینچ است.

وزن آن چیزی است که می تواند با وزن 9.7 اونس آن را بسیار بزرگ به نظر برسد. این فقط اندازه و وزن مناسب آن است که می توان آن را در فضای خارج از خانه گرفت. با این وجود گزینه های طراحی وجود دارد که باعث می شود پاوربانک برای اهداف پیاده روی یا کمپینگ چندان دوستانه نباشد.

مثل عدم اتصال قلاب. هیچ راهی برای اتصال این بانک انرژی خورشیدی به کوله پشتی شما وجود ندارد. در عوض ، شما باید تصمیم بگیرید که شارژر را نگه دارید یا آن را در یک کیسه قرار دهید.

بدنه پاوربانک دارای پشته ها و شیارهایی است که نگه داشتن آن را آسان تر می کند و این حس را ایجاد می کند که برای دنیای فضای باز ساخته شده است زیرا حمل و نقل آنها را آسان تر می کند.

اجزای عملکردی:
می توانید دو درگاه شارژ USB را در قسمت کوتاه شارژر با درگاه Micro-USB در نزدیکی درگاه 2.4A پیدا کنید و هر دو آنها پوشیده از فلپ هایی هستند که می توانند آب را از خود دور کنند. اما مهم است که به یاد داشته باشید که پاور بانک کاملاً ضد آب نیست. این می تواند یک باران نور را کنترل کند اما پر از باران نیست.

عکس -5

در بین دو درگاه شارژ یک چراغ قوه LED است که با نگه داشتن دکمه پاور به مدت 3 ثانیه می توان آن را روشن کرد. می توانید دکمه پاور را در قسمت طولانی پاور بانک به همراه 4 نشانگر قدرت LED پیدا کنید.

البته ، پس از آن صفحه خورشیدی وجود دارد که چهره کاملی از سمت پاور بانک را به خود اختصاص می دهد. منطقی است که آن را بسیار بزرگ و از جنبه های طراحی شایع شارژر باشد. زیرا پرتوهای خورشیدی برای شارژ مجدد آن باید به نیروگاه خورشیدی ضربه بزنند.

ساختن
عکس -4

ساختار و مواد:
ساختار بدنه اصلی بانک انرژی خورشیدی از پلاستیک ساخته شده است. این شارژر تقریباً یک بدنه طراحی شده است ، فقط یک ساختار بدنه بزرگ به عنوان پایه و یک قسمت باریک که پنل خورشیدی در آن قرار دارد ، دارد.

هیچ نشانه ای از خاموش شدن پنل وجود ندارد و این خوب است زیرا صفحه خورشیدی اصلی ترین جذابیت برای شارژر است.

بنابراین همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم ، بانک انرژی خورشیدی ضد آب نیست. این تنها می تواند باران سبک و یا چشمه های آب را کنترل کند.

آنقدر که فکر می کنید ضد آب نیست
اگر این شارژر را درون باران شدید قرار دهید یا آن را درون آب فرو کنید ، آسیب می بیند. همچنین ، باید به خاطر داشته باشید که درصورتی که فلپ ها درهای شارژ را پوشش می دهند ، قابلیت مقاومت در برابر آب کمی وجود دارد.

این شارژر به غیر از داشتن یک منبع تغذیه ضد آب سبک ، قابلیت ضد آب بودن و ضد ضربه را نیز دارد. این بدان معناست که گرد و غبار نمی تواند درون آن وارد شود و همچنین بدان معنی است که رها کردن آن احتمال آسیب رساندن به پاوربانک کمتر خواهد بود.

مانند بسیاری از شارژرهای خورشیدی که آن را دوست دارند ، قرار است پاوربانک را به بیابان یا مکانی ببرید که شما نمی خواهید از بانک های معمولی استفاده کنید.

استفاده از آن در صورتی که آن را به بیرون از منزل نبردید و به جای استفاده از آن در موقعیت های روزمره ، استفاده از آن بسیار عالی است. زیرا چیز زیادی وجود ندارد که بتواند به آن آسیب برساند.

فنی:
این پاوربانک همراه با ساختار بدنی قوی خود ، سیستم حفاظت از فناوری چند ایمنی را ارائه می دهد.

اگرچه Aukey مشخص نکرده است که این به چه معنی است ، می تواند به معنای کنترل استاندارد محافظت از جریان بیش از حد ، ولتاژ ، اتصال کوتاه و شاید کنترل دما باشد.

احتمالاً تعجب می کنید که چرا من به کنترل دما "احتمالاً" گفتم. دلیل این است که وقتی شارژر از خورشید شارژر می تواند بسیار گرم شود ، بنابراین افزایش دما اساساً اجتناب ناپذیر است.

به همین دلیل است که ظرفیت خروجی شارژر بسیار پایین تر از ظرفیت اولیه است. اما حتی با این وجود ، شارژر با اتفاقی که معمولاً شارژ می شود ، گرم می شود و هیچ اشعه خورشیدی وجود ندارد.

PowerAdd Apollo 3 8،000mAh Power Solar Bank
قابلیت اطمینان
شارژر با داشتن یک منبع انرژی خورشیدی ، فراتر از عملیات پایه خود فقط به عنوان یک پاوربانک قابل اعتماد است. اگر قصد دارید هنگام پیاده روی و کمپینگ ، از این پاوربانک برای موقعیت های ناخوشایند استفاده کنید ، خیلی خوب پیش می رود.

ممکن است کاملاً ضد آب نباشد اما در برابر آب مقاوم باشد و در کنار قابلیت ضد گرد و غبار و مقاومت در برابر ضربه ، شارژر می تواند در طبیعت بسیار مقاوم باشد.

قسمت خورشیدی شارژر خوب است اما هیچ رکوردی را خراب نمی کند. مهم است بدانید که به طور کلی ، شارژ خورشیدی آنقدر سریع نیست و اگر این شارژ را از طریق پنل خورشیدی شارژ کنید ، این پاوربانک با سرعت 200-300 میلی آمپر در ساعت شارژ می شود.

این می تواند پاور بانک را به صورت افزایشی شارژ کند اما انتظار ندارید که آن را به طور کامل شارژ کند زیرا این امر روزها طول می کشد.

این یک بانک انرژی خورشیدی قابل حمل است ، که دارای سختی و قابلیت شارژ خورشیدی است ، با ظرفیت کافی به اندازه کافی که می تواند شما را برای روزها ادامه دهد.

خلاصه:
قدرت:

اگر انتظار دارید از ظرفیت کامل 12000 میلی آمپر ساعت استفاده کنید ، ظرفیت آن بسیار کم می باشد اما در نهایت 9000 میلی آمپر ساعت است.

هنوز هم می توانید چند بار بیشتر تلفن های هوشمند را شارژ کنید و تبلت ها می توانند شارژ کامل یا 1.5 شارژ دریافت کنند. دو درگاه شارژ USB وجود دارد که در کل می توانند حداکثر تا خروجی 3.4A باشند.

دو گزینه برای شارژ مجدد پاوربانک: خورشیدی می تواند بسیار کند باشد و از پرتوهای خورشیدی استفاده می کند ، یا می توانید از درگاه ورودی Micro-USB استفاده کنید و در حدود 7-8 ساعت پاور بانک را به طور کامل شارژ کنید.

طرح:

در واقع این یک شارژر قابل حمل بزرگ نیست و در 9.7 اونس تا حدودی سنگین است. شیارها و پشته های روی شارژر نگه داشتن آن را آسان می کند اما شارژر خورشیدی هیچ قلاب ای ندارد که بتوان به کوله پشتی وصل کرد.

ساختن:

تقریباً تمام بدنه از پلاستیک ساخته شده است ، درگاه شارژ را می توان با فلاپ پوشانید و در نتیجه ، بانک انرژی خورشیدی می تواند ساخت بسیار مطلوبی داشته باشد. بسیار سبک و ضد آب است اما هیچ چیز خیلی جدی نیست. ضد آب و ضد ضربه است

این باعث می شود کاربر بسیار نرم تر عمل کند و درهایی را برای فعالیت هایی که به خارج از منزل نیاز دارند ، باز کند.

قابلیت اطمینان:

این یک بانک قدرت به اندازه کافی قابل اطمینان است که اگر قصد دارید از پانل خورشیدی استفاده کامل کنید باید یک خرید را در نظر بگیرید.

این بدان معنا نیست که شما از پنل خورشیدی برای شارژ کامل پاوربانک استفاده خواهید کرد ، بلکه این بدان معناست که شما به پاوربانک تکیه خواهید کرد تا خود را به صورت افزایشی شارژ کند.

این شارژر همچنین در برابر گرد و غبار ، قطرات و مقداری آب بسیار مقاوم است. بنابراین اگر همه این موارد را در نظر گرفتید و فکر می کنید که بسیار بالاتر از آنچه یک بانک قدرت معمولی می تواند باشد ، پیشی می گیرد ، این شارژر قابل حمل برای شما مناسب است. فقط به این دلیل که دارای افزودنی هایی است که می تواند ارزش آن را داشته باشد.

بررسیهای بیشتر درباره بانک انرژی خورشیدی
مشخصات Aukey PB-P8 12،000 mAh Dual USB Power Solar Bank:
ظرفیت: تبلیغ شده: ظرفیت خروجی 12،000mAh: 9،000mAh
خروجی:

گزارش این آگهی

بندر 1: 5V / 2.4A

بندر 2: 5V / 1.0A

حداکثر خروجی: 3.4A

ورودی: 5V / 2.0A از طریق میکرو USB ورودی
شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان LED
اندازه: 5 3 3 0. 0.73 اینچ
وزن: 9.7 اونس
نتیجه:
در نهایت ، بانک های انرژی خورشیدی راهی برای پیشبرد پاور بانک ها نیستند. مطمئناً ، بانکهای انرژی خورشیدی قادر به شارژ شدن بدون شارژر دیواری هستند ، اما این فناوری هنوز وجود ندارد.

جنبه شارژ خورشیدی بسیار کند است که به عنوان تنها روش شارژ قابل قبول تلقی می شود. با این حال ، بانک های انرژی خورشیدی همان جنبه هایی را دارند که بانک های برق معمولی با چند نسخه پیشرفت دارند.

مانند ساختن بهتر با ضد گرد و غبار ، مقاوم در برابر آب و ضد ضربه. اگر این افزودنیها را ارزش قائل باشید و بدانید که این موارد ارزش بیشتری را برای شارژرهای قابل حمل فراهم می کند ، قطعاً شارژر بانک انرژی خورشیدی برای شما مناسب است.

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:11

پاوربانک خورشیدی Aukey PB-P8 12،000mAh Dual USB

شارژرهای بانکهای خورشیدی نوعی پاور بانک است که می تواند از شارژرهای رایانه بانکی معمولی شما بهتر باشد.

دلیل این امر این است که ویژگی اصلی آنها قابلیت شارژ خورشیدی است. آنها می توانند با داشتن اشعه خورشیدی از خورشید شارژ خود را به پاوربانک وارد کنند و در نتیجه ، لازم نیست آن را به دیواره وصل کنید تا دوباره آن را شارژ کنید.

با این وجود ، حتی اگر از شارژ خورشیدی نیز بهره نبردید ، می تواند به عنوان یک شارژر معمولی استفاده شود.


گزارش این آگهی

با این گفته بانکهای انرژی خورشیدی با توجه به استفاده از بانکهای برق کمی تغییر می کنند و بسته به کاربرد شما از آن می تواند یک اولویت بهتر باشد. با گفتن این ، این بررسی در مورد این شارژر قابل حمل خورشیدی Aukey 12،000mAh است. در مورد وضعیت شارژرهای خورشیدی وضعیت خوبی را بخوانید.

بانک خورشیدی دیزول 5،000mAh
قدرت
عکس-1

ظرفیت توان:
بنابراین ظرفیت این شارژر خورشیدی 12،000mAh است. این تنها ظرفیت توان اولیه است و می توانید انتظار داشته باشید ظرفیت نیرویی را که واقعاً قصد دارید در حدود 9000mAh باشد.

دلیل این امر این است که این پاوربانک توجه زیادی به تبدیل خوب نمی کند و گرما در حین شارژ می تواند ظرفیت نیرو را کم کند.

اگرچه معمول است که بانک های قدرت عادی این مشکل را داشته باشند ، فکر می کنم که با توجه به اینکه یک بانک انرژی خورشیدی است و بیشتر در خارج از آن مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای نرخ تبدیل بهتر می باشد.

با این حال ، ظرفیت پایین تر قدرت 9000 میلی آمپر ساعت هنوز می تواند شارژ کافی را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها به وجود آورد تا همچنان به اندازه کافی طولانی بماند. انتظار دارید بسیاری از تلفن های هوشمند 3 شارژ کامل یا خیلی بیشتر دریافت کنند.

قرص ها اکثراً می توانند 1 بار کامل یا 1.5 بار شارژ کنند. درمجموع ، ظرفیت واقعی بسیار پایین تر از ظرفیت اولیه است و ما هنوز فکر می کنیم باید نزدیکتر از توان 12000 میلی آمپری آن بود زیرا این شارژر در چهارراهی قرار دارد که واقعاً می تواند تحت تأثیر قرار بگیرد یا فقط شارژر قابل حمل دیگری باشد.

در این حالت ، ظرفیت پاوربانک می تواند چند روز دوام داشته باشد ، اما ماندگاری آن یک هفته بدون اینکه دوباره شارژ شود ، کاملاً مشهود نیست.


گزارش این آگهی

دستگاه های Aukey PB-P8 12،000 میلی آمپر ساعتی پورت USB خورشیدی دو پورت USB (ظرفیت خروجی = 9،000 میلی آمپر ساعت) ظرفیت تلفن Aukey PB-P8 12،000 mAh دو درگاه USB خورشیدی پورت بانک خورشیدی بیش از ظرفیت پس از یک شارژ باقی مانده است

# شارژ کامل برای دستگاه
iPhone SE 9،000mAh 1،624mAh 7،376mAh

5.5 هزینه کامل
آیفون 6 9،000mAh 1،810mAh 7،190mAh

4.9 هزینه های کامل
آیفون 6 پلاس 9،000mAh 2،915mAh 6،085mAh

3.0 شارژ کامل
آیفون 6s 9،000mAh 1،715mAh 7،285mAh

5.2 هزینه های کامل
iPhone 6s Plus 9،000mAh 2،750mAh 6،250mAh

3.2 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S6 9،000mAh 2،550mAh 6،450mAh

3.5 شارژ کامل
Samsung Galaxy S6 Edge 9،000mAh 2،600mAh 6،400mAh

3.4 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S7 9،000mAh 3،000mAh 6،000mAh

3 شارژ کامل
Samsung Galaxy S7 Edge 9،000mAh 3،600mAh 5،400mAh

2.5 شارژ کامل
با رفتن به سرعت شارژ پاوربانک ، این کار را به خوبی انجام می دهد. یکی از درگاه های شارژ USB دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A است. درگاه دیگر سرعت شارژ آن 5V / 1.0A است.

عکس -2

درگاه شارژ USB 5V / 2.4A
این درگاه حداکثر سرعت شارژ استاندارد را دارد و استفاده منطقی از این پورت برای استفاده از تبلت است.

دلیل این امر این است که اکثر تبلت ها مانند iPad می توانند با نرخ 5V / 2.4A شارژ شوند. با این حال ، با این گفته ، من در واقع توصیه می کنم از این درگاه استفاده کنید هر زمان که iPad خود را با پاوربانک شارژ نکنید. این بدان دلیل است که بسیاری از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها وجود دارند که می توانند بالاتر از سرعت شارژ 5V / 1.0A شارژ شوند.

با استفاده از درگاه شارژ دیگر که تنها 1.0 آمپر را شارژ می کند ، سرعت شارژ برای دستگاهی که با آن استفاده می کنید شارژ کندتری خواهد داشت.

بنابراین اگر از بانک انرژی خورشیدی برای شارژ رایانه لوحی استفاده نمی کنید ، از درگاه 2.4A استفاده کنید. دستگاه قادر خواهد بود تا در حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند.

درگاه شارژ USB 5V / 1.0A
این درگاه سرعت شارژ کندتری را ارائه می دهد ، و این تنها چیزی است که می توان در مورد آن گفت. 1 شارژ آمپر سرعت شارژ بسیار محدودی برای دستگاه هایی است که می توانند فراتر از نرخ 1 آمپر باشند. بنابراین تنها زمانی که باید از این پورت استفاده کنید این است که اگر می خواهید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید.

با این حال ، باید دستگاهی را که می خواهید سریعترین شارژ را به پورت 2.4A متصل کنید.

در کل ، دو سرعت شارژ پاور بانک استاندارد هستند و ثابت نگه داشته می شوند زیرا حداکثر خروجی شارژر 3.4A است. این بدان معنی است که ممکن است پورت 2.4A بتواند جریان 2.4 آمپر را حفظ کند و برای پورت 1.0A بتواند جریان 1.0 آمپر را همزمان حفظ کند و در نتیجه حداکثر خروجی 3.4A باشد.

شارژ مجدد
شارژ مجدد از دو طریق قابل انجام است. از آنجا که این یک شارژر بانک انرژی خورشیدی است ، می تواند از طریق انرژی خورشیدی شارژ شود. این بدان معنی است که هنگامی که نور خورشید مستقیماً به صفحه خورشیدی برخورد می کند ، می تواند دوباره شارژ شود ، این پاوربانک می تواند شارژ شود.

اما آیا این بدان معناست که پاور بانک به همان سرعتی که از یک شارژر دیواری شارژ می شود ، خود را شارژ می کند؟

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:10

پاوربانک قابل حمل خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعت Innoo Tech

طرح
اندازه و وزن


Innoo Tech اظهار داشت که این یک بانک قدرت بزرگ است ، گفت که شما می توانید آن را در جیب خود قرار دهید و اگرچه ممکن است کمی ممکن باشد ، اما احساس نمی کنیم این یک امکان راحت باشد.

طول آن 6.1 اینچ ، دارای عرض 3.1 اینچ و ضخامت 1.6 اینچ است. همچنین وزن سنگین آن 10.4 اونس است. بنابراین اکنون امیدواریم که بدانید که وقتی می گوییم ساده فکر نمی کنیم امکان قرارگیری راحت آن در جیب وجود داشته باشد ، چه معنی دارد.

با این گفته ، اگرچه ما فکر می کنیم که امکان حمل آن وجود دارد ، اما حتی پس از آن وزن آن می تواند شما را پایین بیاورد. بنابراین بهتر است فقط از کارابین روی لچکی که پاور بانک استفاده کرده و آن را به یک بسته عقب متصل کنید. اگر می خواهید بیرون بروید در یک روز آفتابی ، امیدوارم بتوانید دوباره شارژ کنید.

اجزای عملکردی


از آنجا که پاوربانک دارای امتیاز ضد آب IPX5 است ، درگاه های شارژ توسط یک فلپ پوشانده می شود و در زیر فلپ قرار دارد که در آن می توانید 2 پورت USB Output و پورت ورودی Micro-USB را قرار دهید.

در سمت شارژر همان جایی است که دکمه پاور را پیدا می کنید و در بالا همان جایی است که 5 نشانگر توان LED وجود دارد.

شارژ شدن اتوماتیک هنگامی که یک دستگاه را به شارژر می آورید شروع می شود و با فشار دادن دکمه روشنایی ، می توانید ظرفیت باقیمانده را بررسی کنید یا چراغ قوه را روشن کنید.

همچنین ، یک نکته عجیب که ما فقط ذکر کردیم این است که 5 شاخص ظرفیت توان وجود دارد ، و به همین دلیل است.

نشانگر 1: سبز: شارژر توسط نور خورشید شارژ می شود / آبی: 20٪ برق

شاخص دوم: آبی: 40٪ قدرت

شاخص 3: آبی: 60٪ قدرت

شاخص 4: آبی: 80٪ توان

شاخص 5: آبی: 100٪ قدرت

این به این معنا نیست که شارژ خورشیدی با رسیدن به توان 20٪ از انرژی متوقف می شود ، فقط این است که چراغ LED هنگامی که به 20٪ از ظرفیت توان و سبز می رسد هنگام شارژ شدن به 20٪ ، آبی را نشان می دهد.

یک طرف قابل حمل که ما به آن اشاره کردیم که چقدر قابل حمل است. چفتی روی کیف وجود دارد که می توانید یک کارابین را قلاب کنید و آن را در کوله پشتی قرار دهید. اگر می خواهید بر روی پاوربانک نگه دارید ، دارای شیارها و تورفتگی هایی است که باعث می شود راحت نگه دارید.

Aukey 12،000mAh Dual USB Power Solar Bank
ساختن
ساختار و مواد
این اساساً می تواند یک پاوربانک ناهموار را در نظر بگیرد و دلیل اصلی آن این است که نه تنها ضد آب نیست بلکه به دلیل ساخت واقعاً محکم است.

از طرف خارج ، بیشتر از پلاستیک ساخته شده است و در مکان های مختلف دارای لاستیک است و این عمدتاً به گونه ای است که در صورت سقوط در برابر آسیب های شوکی مقاومت می کند.

نکته دیگر این است که سایدینگ که می بینید دقیقاً جزء شارژرها نیستند زیرا بیشتر یا حداقل تمام مدارها در مرکز بوده و از اثرات محیطی در امان نیستند.

 

سپس قسمت ضد آب وجود دارد. خوب ، بنابراین اولین چیزی که باید بدانید این است که پاوربانک فقط در هنگام داشتن درگاههای خروجی با فلپ ضد آب است.

هنگامی که درگاه های شارژ پوشانده می شود ، دارای مقاومت در برابر آب IPX5 می باشد. این بدان معنی است که از هر جهتی می تواند در برابر آب ها مقاومت کند و همچنین به معنای مقاومت در برابر باران است. با این حال ، نمی تواند در مقابل غوطه وری در آب مقاومت کند.

فنی
از طرف فناوری ، هیچ چیز غیر عادی وجود ندارد ، زیرا پاور بانک دارای فناوری اصلی ایمنی است تا شما و دستگاه های خود را در هنگام شارژ ایمن نگه دارد.

با این گفته ، اگر بیش از حد طولانی آن را در آفتاب بگذارید می تواند بیش از حد گرم شود و آسیب ببیند. همچنین دستگاه های خود را شارژ نکنید در حالی که از خورشید شارژ می شود زیرا این باعث افزایش گرما می شود.

شارژر قابل حمل خورشیدی مشابه

قابلیت اطمینان
در بیشتر قسمت ها ، این بانک انرژی خورشیدی قابل اعتماد است.

با این گفته ، این بخش خورشیدی است که باعث می شود ویژگی اصلی آن برای آن چندان قابل اعتماد نباشد.

ما واقعاً فکر می کنیم که شارژ شرکت های الکترونیکی باید با یک بانک انرژی خورشیدی ارائه شود که قادر است همانند پورت های خورشیدی خود را با همان سرعت در پنل های خورشیدی خود شارژ کند.

این امر به این دلیل است که سرعت شارژ مجدد که از طریق پنل های خورشیدی انجام می شود ، خیلی سریع یا واقعی نیست که حتی بتوان از آن استفاده کرد زیرا سرعت شارژ کند است.

نکته دیگر در مورد این پاور بانک سرعت شارژ Output است. اگر فقط 1 دستگاه را شارژ می کنید ، خوب است اما اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنید ، قطعاً 2.1 آمپر قدرت تقسیم نمی شود و به هیچ وجه سرعت شارژ سریع را ارائه نمی دهد.

بررسیهای بیشتر درباره بانک انرژی خورشیدی
خلاصه
قدرت:

ظرفیت نیرو واقعاً تنها نکته چشمگیر هنگام صحبت از قابلیت های توان آن است. حداکثر خروجی تنها 2.1 آمپر بسیار متنوع نیست.

شارژ مجدد که از طریق پنل خورشیدی انجام می شود بسیار کند است و بیشتر اوقات با استفاده از درگاه ورودی Micro-USB خود را پیدا خواهید کرد.

طرح:

این یک بانک قدرت بزرگ و یک بانک سنگین نیز هست. استفاده از آن بسیار ساده است و حتی می توانید با استفاده از آن از کارابین استفاده کنید ، بنابراین می توانید آن را روی کوله پشتی ببندید.

ساختن:

کیفیت ساخت خوب است اگر بخواهیم در مورد ساختار و ماده با مقاومت IPX5 در برابر آب صحبت کنیم و می تواند زنده بماند سقوط می کند. غیر از این ، طرف فناوری می تواند با شارژ سریع تر از پیشرفت هایی استفاده کند.

قابلیت اطمینان:

این یک پاور بانک به اندازه کافی قابل اعتماد است که وقتی از آن استفاده می کنید مانند هر شارژر قابل حمل دیگری ، عملکرد خوبی دارد. وقتی واقعاً از قسمت خورشیدی آن استفاده می شود ، وقتی بسیار غیرقابل اعتماد است.


گزارش این آگهی

مشخصات شارژر خورشیدی 10،000mAh Innoo Tech:
ظرفیت: تبلیغ شده: ظرفیت خروجی 10،000mAh: 8،000mAh
خروجی:
حداکثر خروجی: 2.1 آمپر

درگاه: 5V / 1.0A

ورودی: شارژ خورشیدی: 5.5V / 250mAh میکرو USB: 5V / 1.0A
شاخص های قدرت LED: 5 شاخص قدرت توان LED
اندازه: 6.1 x 3.1 x 1.6 اینچ
وزن: 10.4 اونس
نتیجه:
به نظر ما ، بانکهای انرژی خورشیدی هنوز در آنجا نیستند. یا حداقل این یکی نیست این یک بانک قدرت پایه بسیار خوب است ، اما وقتی فکر می کنید قسمت خورشیدی آن چه چیزی را ارائه می دهد ، یک بسته بندی قوی ارائه نمی دهد.

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:06

شارژر قابل حمل خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعت Innoo Tech

پاوربانکهای خورشیدی فقط پاوربانک های قدیمی شما هستند و تنها تفاوت آن در این است که یک پنل خورشیدی در درون آنها نصب شده است ، بنابراین شما از طریق پنل های خورشیدی شارژ پاوربانک را می گیرید.

گزارش این آگهی

واقعاً همین است چیزی که اکثر مردم درک نمی کنند اینست که پانل خورشیدی با قدرت شارژ مجدد خورشیدی خود به سرعت آن را شارژ نمی کند ، و شما به احتمال زیاد آن را از طریق پورت ورودی Micro-USB که با بیشتر استفاده می کنید دوباره شارژ می کنید. شارژرهای قابل حمل دیگر

با این گفته ، شارژ خورشیدی تنها دارایی ارزشمندی نیست که بانکهای انرژی خورشیدی از آن استفاده می کنند و از بسیاری جهات که نمی توانند شارژرهای معمولی تر باشند ، می توانند بسیار مفید باشند. این شارژر خورشیدی Innoo Tech است ، که در این بررسی شارژر بندرگاه بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.

بانک خورشیدی دیزول 5،000mAh
قدرت


ظرفیت توان:
با شروع به کار با قدرت ، خیلی خوب انجام می شود.

شما با ظرفیت اولیه اولیه 10000 میلی آمپر ساعت و با تبدیل در هنگام شارژ شدن در حدود 8000 میلی آمپر ساعت شروع می کنید.

بانک انرژی خورشیدی از هیچ سخت افزار خاصی مانند سلولهای باتری Pansonic یا هر فناوری دیگری که قادر به تبدیل در هنگام شارژ باشد ، بهره نمی برد.

با این گفته ، ما باید بگوییم که نرخ تبدیل در واقع بسیار خوب است و این بیشتر به دلیل سرعت شارژ آن است که حداکثر خروجی آن تنها 2.1A است.

پاوربانک با داشتن توان 8000 میلی آمپر ساعت ، کار بسیار خوبی را در انجام شارژ بیشتر گوشی های هوشمند 4 بار یا بیشتر انجام می دهد.

اگرچه اگر چیزی شبیه به Galaxy S7 و S7 Edge را شارژ کنید ، می توانید کمی پایین تر بروید و بتوانید حدود 2.5 شارژ کامل را دریافت کنید.

در مورد تبلت ها ، این شارژر می تواند عملکرد خوبی داشته باشد اما تنها در صورت شارژ کردن یک تبلت. این امر به این دلیل است که ظرفیت برق تقسیم نمی شود و تمام ظرفیت انرژی فقط روی یک دستگاه متمرکز می شود.

از بالاترین ظرفیت انرژی برخوردار نیست ، اما می تواند برای شما چند روز دوام بیاورد ، و ما فکر می کنیم که این یک مقدار کامل از ظرفیت برق برای پیاده روی ، کمپینگ یا یک کار در فضای باز ساده برای چند ساعت یا چند روز است . تا زمانی که دستگاههای شارژر قابل حمل را شارژ نکنید.

گزارش این آگهی

 شارژر قابل حمل خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعت Innoo Tech
(ظرفیت توان خروجی = 8،000mAh) ظرفیت تلفن Innoo Tech 10،000mAh شارژر قابل حمل خورشیدی قابل حمل بیش از ظرفیت پس از یک بار شارژ

تعداد شارژهای کامل دستگاه
iPhone SE 8،000mAh 1،624mAh 6،376mAh مانده است

4.9 هزینه های کامل
آیفون 6 8،000mAh 1،810mAh 6،190mAh باقیمانده است

4.4 هزینه های کامل
iPhone 6 Plus 8،000mAh 2،915mAh 5،085mAh باقیمانده است

2.7 هزینه کامل
iPhone 6s 8،000mAh 1،715mAh 6،285mAh باقیمانده

4.6 هزینه های کامل
iPhone 6s Plus 8،000mAh 2،750mAh 5،250mAh باقیمانده است

2.9 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S6 8،000mAh 2،550mAh 5،450mAh باقیمانده است

3.1 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S6 Edge 8،000mAh 2،600mAh 5،400mAh باقیمانده

3.0 شارژ کامل
Samsung Galaxy S7 8،000mAh 3،000mAh 5،000mAh مانده است

2.6 هزینه های کامل
سامسونگ گلکسی S7 Edge 8،000mAh 3،600mAh 4،400mAh باقیمانده است

2.2 شارژ کامل
iPad iPad Mini 2 8،000mAh 6،470mAh 1،530mAh مانده است

1.2 شارژ کامل
iPad iPad Mini 4 8،000mAh 5،124mAh 2،876mAh مانده است

1.5 شارژ کامل
شارژ خروجی: حداکثر خروجی: 2.1 آمپر در هر پورت: 5V / 1.0A
سرعت شارژ می تواند از برخی کارها استفاده کند. 2 درگاه شارژ خروجی وجود دارد و هر یک از آنها فقط قادر به شارژ در 1 آمپر هستند.

شما نمی خواهید خیلی از دستگاههایی را که قصد شارژ شدن دارید شارژ خیلی سریع دریافت کنید. این بیشتر گوشی های هوشمند و قطعاً برای تبلت هایی مانند iPad است که حداکثر شارژ آنها 2.4 آمپر است.

با این حال ، هنگامی که شما فقط یک دستگاه را شارژ می کنید ، سرعت شارژ به نوعی بسیار مناسب است. دلیل این است که سرعت شارژ از طریق درگاه های شارژ به اشتراک گذاشته می شود.

بنابراین اگر در هر زمان فقط یک دستگاه واحد را شارژ می کنید ، آن دستگاه به طور بالقوه می تواند حداکثر شارژ 2.1 آمپر را دریافت کند. این عالی است برای دستگاه های بالاتر شارژ Amperage مانند رایانه های لوحی ، و حتی برای تلفن های هوشمند ، زیرا آنها می توانند فراتر از نرخ 1 آمپر نیز شارژ شوند.

بنابراین اگر از هر دو پورت Output استفاده می کنید ، سرعت شارژ می تواند کاملاً محدود باشد زیرا پاوربانک منبع برق را تنها 2.1 آمپر تقسیم می کند.

شارژ ورودی: شارژ خورشیدی: 5.5V / 250mAh میکرو USB: 5V / 1.0A
جذابیت اصلی این پاوربانک جنبه شارژ مجدد خورشیدی است و همانطور که قبلاً در ابتدای این بررسی گفتیم این است که شارژ مجدد با انرژی خورشیدی چیز خاصی نیست. همین جا اینجا ایستاده است.

منظور ما از آن این است که سرعت شارژ از طریق پنل خورشیدی تنها 5.5 ولت بر 250 میلی آمپر است. بنابراین اگر مجدداً آن را از طریق پنل های خورشیدی شارژ می کنید ، ممکن است 40 ساعت طول بکشد تا پاوربانک به طور کامل شارژ شود.

اگرچه این اتفاق واقعاً رخ نمی دهد مگر اینکه مرتباً آن را در معرض پرتوهای خورشیدی نگه دارید. همچنین ، Innoo Tech توصیه می کند که آن را برای مدت طولانی طولانی تحت تابش نور آفتاب نگذارید زیرا در واقع می تواند بیش از حد گرم شود و آسیب ببیند.

بنابراین اگر فکر می کنید که می توانید آن را به عنوان یک سرعت قابل توجه شارژ از طریق انرژی خورشیدی شارژ کنید ، اشتباه می کنید.

سپس روش سنتی شارژ مجدد پاوربانک وجود دارد که از طریق پورت ورودی Micro-USB است. اگر برای شارژ مجدد از منبع انرژی خورشیدی از ورودی Micro-USB استفاده می کنید ، پس از شارژ کامل آن 6-7 ساعت زمان خواهد برد.

فرقی نمی کند که از شارژر دیواری استفاده کنید زیرا از شارژ ورودی فقط 5V / 1.0A استفاده می شود

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:04

پاوربانک خورشیدی نازک Opteka-SC4000

پاوربانک خورشیدی مشابه

 


شارژ مجدد USB USB:
خوب ، این به طور معمول مانند اکثر شارژرهای قابل حمل در بازار شارژ نمی شود ، زیرا شما باید از یک کابل شارژ Mini USB برای شارژ مجدد از پاوربانک استفاده کنید و هنگام شارژ مجدد Opteka از طریق درگاه Mini-USB ، سرعت شارژ آن است. 5V / 1.0A.


گزارش این آگهی

زمان شارژ شدن از طریق درگاه ورودی Mini-USB دارای 6 ساعت است.

طرح
اندازه و وزن:
حتی اگر پاور بانک قدرت چندانی نداشته باشد ، مطمئناً به دلیل اندازه و وزن کم قابل حمل است.

این امر به این دلیل است که دارای طول 4.5 اینچ ، عرض 3.3 اینچ و ضخامت 0.5 اینچ است. وزن پاوربانک 6.5 اونس است. بنابراین اگر واقعاً آن را می خواستید می تواند به طور بالقوه در جیب شما جای بگیرد ، اما هنوز هم مناسب محکم است.

اجزای عملکردی:
استفاده از همه قطعات کاربردی در همان منطقه عمومی آسان است. پورت شارژ USB Output در یک طرف کوتاه قرار دارد و Mini USB Input نیز در آن قرار دارد. در قسمت بالا دکمه پاور و 4 نشانگر ظرفیت LED LED آبی را پیدا خواهید کرد. برای شروع شارژ باید دکمه پاور را فشار دهید.

شارژر قابل حمل خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعت Innoo Tech

ساختن
ساختار و مواد:
با دوام ترین منبع انرژی خورشیدی نیست و این خیلی بد است زیرا یک بانک انرژی خورشیدی قرار است ساخت قدرتمندی داشته باشد زیرا فرض بر این است که وقتی می خواهید یا در حال پیاده روی هستید ، قصد دارید این کار را به خارج از منزل برسانید.

در نتیجه ، رها کردن شارژر خورشیدی Opteka می تواند منجر به آسیب شود ، و اصلاً ضد آب نیست ، بنابراین نباید آن را در باران نگه دارید. از پلاستیک ساخته شده است

فنی:
پاوربانک تعدادی از اصلی ترین اقدامات ایمنی مانند Short-Circuit و Surge protection را ایجاد می کند. پس از شارژ شدن کامل دستگاه ، شارژ را نیز خاموش می کند.

قابلیت اطمینان
در اکثر موارد ، Opteka یک شارژر قابل حمل قابل اعتماد نیست. ظرفیت توان خروجی کافی برای شارژ چندین بار تلفن های هوشمند را ارائه نمی دهد ، سرعت شارژ برای شارژ های خروجی ، ورودی خورشیدی و Mini USB همه کند است و کیفیت ساخت بسیار ضعیف است.

واقعاً نمی توانید توجیه کنید که این پاوربانک را وارد بیابان کنید ، زیرا برای آن ساخته نشده است و به راحتی آسیب می بیند.

پاور بانک مشابه

 


Aukey PB-P8 12،000mAh Dual USB Bank Solar Bank

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت برق در انتهای پایین قرار دارد و حداکثر می تواند یکبار تلفن هوشمند خود را شارژ کند. سرعت شارژ کند است و شارژ مجدد خورشید به سختی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بسیار کند است.

طرح:

احتمالاً بهترین جنبه پاوربانک است زیرا این یک شارژر کوچک و سبک وزن است.

ساختن:

این یک بانک خورشیدی ناهموار نیست ، بنابراین نمی تواند سقوط کند و ضد آب نیست. به معنای واقعی خارج از منزل نیست.

قابلیت اطمینان:

قابلیت اطمینان این پاوربانک با توجه به همه جنبه های آن ، تنها به میزان قابل حمل بودن بستگی دارد ، زیرا تمام قسمت های دیگر فاقد کیفیت و قدرت هستند.


گزارش این آگهی

کلیه بررسی های بانک انرژی خورشیدی

مشخصات بانک انرژی خورشیدی نازک Opteka-SC4000:
ظرفیت: تبلیغات: ظرفیت خروجی 4000mAh: 3،000 میلی آمپر ساعت
خروجی: 5V / 1.0A
ورودی: 5V / 1.0A از طریق درگاه ورودی Mini-USB
شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان نقطه ای
اندازه: 4.5 3. 3.3 0.5 0.5 اینچ
وزن: 6.5 اونس
نتیجه
بانک انرژی خورشیدی Opteka تلاش می کند اما دارای قدرت مناسب یا کیفیت ساخت حتی یک بانک انرژی خورشیدی است. این بسیار عالی است که می تواند از طریق نور خورشید شارژ شود اما به این معنی نیست که سرعت شارژ شدن دستگاه های شما بسیار کند باشد.

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:00